پرورش روابط حرفه ای در محیط کاری

ارتباطات کاری و روابط حرفه‌ای خود را برای دست‌ یابی به موفقیت پرورش دهید ارتباطات کاری در موفقیت انسان‌ها نقش مهمی دارد. هیچ‌کدام از ما به‌تنهایی به موفقیت دست نمی‌یابیم. دنیای کار احتمالاً بزرگ‌ترین ورزش تیمی است که هریک از ما در آن شرکت خواهیم کرد. بااین‌حال، گاهی ممکن است احساس کنیم که همکاران ما […]

ذهن هوشیار: در ذهن افراد موفق برای زندگی بهتر چه می گذرد؟

ذهن هوشیار شما بخشی است که تفکر می‌کند. همۀ ما با شرایط گیج‌کننده‌ای روبه‌رو شده‌ایم که نیاز به تصمیم‌گیری شخصی داشته است. حتی هنگامی که می‌خواهیم اوضاع خودمان را بهتر کنیم هم ممکن است با چنین وضعیتی روبه‌رو شویم. می‌دانیم که از خود چه انتظاری داریم اما باز هم متوجه می‌شویم که تصمیمات خود را […]

ذهن آگاهی چیست؟

ذهن آگاهی (Mindfulness) کلمه‌ای است که بارها و بارها آن را شنیده‌اید. در این مقاله ما قصد داریم به طور علمی به این موضوع جذاب و بسیار کاربردی بپردازیم. در پاسخ به سوال ذهن آگاهی چیست باید بگوییم که در یک جمله به معنای توجه به هدف، در زمان حال است. ذهن آگاهی (Mindfulness) دقیقاً […]

کمال گرایی (Perfectionism) چیست؟

هدف اصلی زندگی هر فردی رسیدن به کمال و خودشکوفایی است. لذا تصور عمومی چنین است که کمال گرایی (Perfectionism) به معنای میل به تکامل یعنی یک ویژگی مثبت در جهت رشد فرد است. باید توجه کنید که کمال گرایی با میل به کمال تفاوت زیادی دارد. اما در این راهنما همراه ما باشید تا […]

مسیر خود اشتغالی موفق

خود اشتغالی چیست؟ و چگونه می توان در مسیر خود اشتغالی موفق باشیم؟ خود اشتغالی یعنی تنظیم ساعت‌های کاری به دست خودتان، یعنی خود رئیس خودتان هستید. جواب دادن به تماس‌ها در محیطی که خود ساخته‌اید جذاب نیست؟ خود اشتغالی مزیت‌هایی دارد اما به همین راحتی که فکر می‌کنید نیست. درحالی‌که در ابتدا عالی به […]

شبکه سازی حرفه ای: چگونه می توان در شبکه های شخصی اثرگذار و ماهر بود؟

شبکه سازی حرفه ای امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است. روزهای خوب گذشته را به یاد دارید که از طریق آگهی‌های استخدامی در روزنامه‌ها دنبال کار می‌گشتیم. شاید باورش سخت باشد، به‌خصوص با توجه به اینکه به گفته‌ جان بنت، رئیس مدرسه‌ کسب‌و‌کار مک‌کال، ۷۰درصد مشاغل از طریق روابط شخصی پیدا می‌شود. خواه در تلاش […]

چگونه یک تمرین مدیتیشن روزانه را شروع کنیم؟

چیزهای زیادی در زندگی وجود دارد که فراتر از کنترل ما هستند. با این حال، می‌توان مسئولیت حالت‌های ذهنی خود را به عهده گرفت و آن‌ها را به سمت بهتر شدن تغییر داد. این مهم‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم و تنها پادزهر واقعی غم‌های شخصی است و با این کار به اضطراب‌ها، ترس‌ها، […]

۳ الگو برای ارزیابی برند و تعیین ارزش برند

ارزیابی برند و پایش آن، یکی از کارهایی است که شرکت‌ها و صاحبان آن در مورد برندشان می‌بایست انجام دهند. برند سازی فرایندی مستمر است و ادامه دارد. برندها یک‌شبه به وجود نمی‌آیند بلکه برندها ساخته می‌شوند و مانند هر چیز دیگری نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. برندها در طول حیات خویش متحمل خطرات […]

تولید تبلیغات موثر با روش دیوید اوگلیوی

تبلیغات موثر همیشه از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران بازاریابی بوده است. در سال ۱۹۸۳، غول تبلیغات «دیوید اوگیلوی» در مورد تجربیات خود در تعدادی از کمپین‌های تبلیغاتی معروف نوشت و در کتاب خود «Ogilvy on Advertising» در مورد جنبه‌های مختلف کسب‌وکار اظهارنظر کرد. او در این کتاب، یک لیست مفصل از موارد کیفی که به عقیده […]

عادت های کاربردی برای تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوا

تولید کننده محتوا به چه کسانی گفته می‌شود؟ چگونه به موفقیت‌های شغلی خود دست می‌یابند؟ نود و یک درصد از متخصصان کسب‌وکار که مدل معامله  (B2B (business to business هستند از بازاریابی محتوا به عنوان بخشی از استراتژی خود استفاده می‌کنند. با این حال، این بدان معنا نیست که تمام محتوایی که آن‌ها تولید می‌کنند، […]