ابزارهای بازاریابی محتوا کسب و کار شما را تضمین میکنند. شما باید ابزارهای درست برای کسبوکار داشته باشید. این حقیقتی است که بشر از زمان اختراع چرخ تاکنون تجربه کرده است. غارنوردی که از چکش و اسکنه استفاده میکرد مطمئناً از همسایه خود با دندانهای خرد شده کار را سریعتر و بهتر انجام میداد. راه […]
اتوماسیون در بازاریابی امروزه نقش بسیار مهمی در ساختارمند کردن بازاریابی ایفا میکند. برای کار مؤثر با سیستمها، بازاریابان به دستورالعملهایی نیازدارند. آنها باید محاسبات دادهها را به سیستمها بسپارند و خود به ایدههای خلاقانه بی اندیشند. با پیشرفت پیوسته فناوری و بهکارگیری شتابان اتوماسیون بهجای انسانها، تنها کارخانهها در حال تغییر نیستند، بلکه توان […]
آداب معاشرت تجاری چگونه است؟ آیا با قواعد آداب معاشرت تجاری آشنایید؟ بیشتر افراد از این قواعد نانوشته آگاهند، یا حداقل زمانی آگاه میشوند که نقض شوند. شاید وقتی یکی از همکاران شما بیادبانه رفتار کرده است، خرد شده باشید یا وقتی که یکی از مشتریان حرف نادرستی زده است، احساس ناراحتی کرده باشید. اما […]
۱۵ استراتژی هوشمند برای تسریع در چرخۀ فروش شما استراتژی فروش و بازاریابی چه ویژگیهایی دارد؟ تلاش بیپایانی برای ایجاد چرخۀ فروش کامل و پیشبینیپذیر و کشفکردن این امر در زمینۀ فروش بسیار با ارزش است. همان طور که میدانید، تعداد زیادی از متغیرها و مسدود کنندههای بازاریابی در استراتژی فروش و بازاریابی ، رسیدن […]
فروشنده موفق اقدامات متفاوتی را برای بهبود احتمال موفقیت خود به انجام میرساند . ما در زیر چند نمونه از این اقدامات را بیان میکند. در این راهنما ۵ تا از مهمترین ویژگیهای فروشنده موفق را مرور میکنیم. ۱٫ فروشنده موفق از فعل بهجای اسم استفاده میکند به گفتهی تیودور لویت، استاد دانشگاه تجارت هاروارد: […]
ادراک مشتری چگونه به دست می آید؟ گاهی بینش ما نسبت به چیزی تحت تأثیر توصیههای دوستان، بررسیهای آنلاین، توییتها و فیسبوک قرار میگیرد؛ اما بیشتر اوقات، این تجربیات خود ما ست که بینشمان را نسبت به یک محصول شکل میدهد و بر بازاریابی مؤثر است. اگر مسئول موفقیت مشتریان در شرکت هستید، در گفتگو […]
ارتباط تلفنی با مشتری ، موفقیتی قابل دسترس است. اگر فروش و یا کسبوکاری نداشته باشید، برقراری تماس برایتان بسیار ساده میشود، اما برای بسیاری از افراد شمارهگیری و تلفن کردن بسیار دشوار است. چرا؟ زیرا هیچکس واقعاً نمیخواهد که تماسهایش رد شود. چیزی که میتواند باعث شود تا در یک روز، فروش بدی اتفاق […]
آیا نرخ تبدیل قیف بازاریابیتان هرگز راضیکننده نبوده است؟ این مورد میتواند ناامیدکننده باشد، اما حقیقت این است که تمام قیفهای فروشتان از نظر نرخ تبدیل برابر نیستند. باید گفت این استراتژی کسبوکارها است که نرخ تبدیل قیف بازاریابی را مشخص میکند. ما در این مقاله با ارائه ۱۰ راهکار، شیوههای تقویت نرخ تبدیل قیف بازاریابی […]
قطعی کردن فروش یکی از مهمترین مراحل کسبوکار است. از هر نمایندۀ فروشی بپرسید سختترین بخش کارش چیست مطمئناً خواهد گفت: «بستن معامله». بههرحال، واردکردن مشتریان جدید و ارتقای فروش حسابهای فعلی، کاری است که نمایندۀ فروش انجام میدهد. اگر نمایندگان فروش موفق نشوند قرارداد ببندند، به رقم مدنظرشان نخواهند رسید. اگر میخواهید در کار […]
محاسبه طول عمر مشتری (CLTV) یکی از مهمترین معیارها برای اندازهگیری هر گونه رشد در شرکت است. با محاسبه طول عمر مشتری ، شرکتها میتوانند بازپرداخت سرمایه را برای بهدست آوردن مشتری جدید، مانند هزینه فروش و بازاریابی ، اندازهگیری کنند. اگر میخواهید کسبوکارتان مشتری باارزش بهدست آورد، برای تیم شما ضروری است که محاسبه طول […]