اتوماسیون اداری

اتوماسیون اداری یکی از اساسی ترین بخش های هر شرکت هست،تا بتواند فرآیند های سازمانی خود را بررسی کرده و نتایج را آنالیز کند.

تیم ما قصد دارد تا توضیحات جامعی در رابطه با موضوع بدهد تا کسب و کار ها در حوضه های مختلف هوشمندانه تصمیم بگیرند.

اتوماسیون اداری​
اتوماسیون اداری

سیستم مدیریت پروژه | ارتباط با مشتریان CRM | ارتباط با مشتری

 یکی از بخش های اتوماسیون اداری ،مدیریت مشتریان میباشد نزم افزار ما یکی از برترین سیستم های مدیریت پروژه و CRM می باشد که باعث بهبود کارایی و رضایت مشتریان می شود. شما می توانید پروژه ها، مشتریان و تیم خود را به آسانی و در یک مکان مدیریت نمائید. این سیستم شامل تمام مواردی است که برای مدیریت موثر کسب و کار به آنها نیاز دارید.

قسمت مدیریت مشتریان:

ساخت فاکتورهای پرداخت

ارسال پروپوزال های حرفه ای

ایجاد پروژه های نامحدود

دسترسی به پورتال مشتریان

گفتگوی آنلاین با مشتریان

ایجاد فروشگاه آنلاین و دریافت سفارش

مدیریت تیکت های پشتیبانی

قسمت مدیریت پروژه ها:

مدیریت همه پروژه ها

افزودن تسک ها، فایلها و نظرات

افزودن ددلاین به پروژه ها

اختصاص تسک ها به اعضای تیم

ردیابی زمان برای هر پروژه و تسک

همکاری با اعضای تیم

دریافت فیدبک از مشتریان

دنبال کردن درصد پیشرفت پروژه

دریافت اعلان های زنده برای فعالیت های ضروری

قسمت مدیریت تیم:

مدیریت حضور و غیاب

مدیریت قوانین و دسترسی ها

به اشتراک گذاری ایده ها و فایل ها با اعضای تیم

گفتگوی آنلاین با اعضای تیم

به اشتراک گذاری رویدادها و اطلاعیه ها

مدیریت رویداد های روزانه

ایجاد لیست Todo روزانه

مدیریت یادداشت های مهم

رصد اعضای تیم و مشتریان

مدیریت درآمدها و هزینه ها

تغییر صدها تنظیمات به سلیقه خودتان

ویژگی های اسکریپت پروژه ها

دراتوماسیون اداری ایجاد پروژه ها و تسک های نامحدود اهمیت زیادی دارد. اختصاص تسک به اعضای تیم، ردیابی زمان صرف شده برای هر تسک و پروژه و ارسال فاکتور به مشتریان، ایجاد نقاط عطف، مشاهده درصد پیشرفت محاسبه شده به صورت خودکار و مشاهده ددلاین ها، همکاری با اعضای تیم خود و دریافت فیدبک از مشتریان.

اتوماسیون اداری​
اتوماسیون اداری

تسک ها

دنبال کردن درصد پیشرفت کارها به صورت کاملا واضح و اختصاص تسک ها به اعضای تیم و رصد وضعیت تسک ها و اعضای تیم می توانند دیدگاه قرار دهند و برای تسک ها، فایل متصل کنند. منشن کردن کاربران در نظرات و دریافت اعلان های آنی. ایجاد آسان تسک های چندگانه و تسک ها به صورت گروهی. ایجاد چک لیست ها و برچسب ها برای درک بهتر.

تسک های تکراری

ایجاد خودکار تسک های تکراری در روزهای مشخص یکی از قابلیت های این بخش است. اگر شما نیاز دارید که تسک های دارای یک نوع خاصی را بعد از مدت زمان مشخصی انجام دهید، پس باید تسک های تکراری را تنظیم نمائید. شما میتوانید زمان را بر اساس روز، هفته، ماه و سال برای ایجاد تسک ها تنظیم نمائید.

برآورد درخواست ها

ایجاد فرم های برآورد درخواست بر اساس خدمات شما و دریافت برآورد درخواست از مدیران و مشتریانتان. این کار کمک می کند تا پروژه های بیشتری بگیرید و مشتریان بالقوه ای داشته باشید.

برآورد ها

ارسال برآورد ها به مشتریان بر اساس برآورد درخواست آنها یا بر اساس خدماتی که به آنها ارائه می دهید. ارسال ایمیل برآرود به صورت PDF و دریافت تاییدیه از مشتریان. ایجاد پروژه ها از برآورد ها و تبدیل برآورد ها به فاکتور ها.

فاکتورها

فاکتور های سفارشی خود را ایجاد کنید و آنها را به صورت PDF برای مشتریان خود ارسال نمائید. این سیستم از ارز های مختلفی برای مشتریان مشخص پشتیبانی می کند. می توانید تاریخچه فاکتورهای خود را دریافت کنید و بر اساس وضعیت های مختلف، آنها را فیلتر نمائید. همچنین می توانید در فاکتورهای خود مالیات تنظیم کنید. با تغییر رنگ و لوگوی فاکتور ها، آنها را بر اساس برند خود استایل دهی نمائید. شما می توانید پاورقی های سفارشی خود را در PDF برای اطلاعات بیشتر ایجاد نمائید.

فاکتورهای تکراری

فاکتورهای تکراری را تنظیم نمائید تا بطور خودکار، به صورت ماهانه، سالانه یا بر اساس زمان های مشخص تولید شوند. فاکتور ها را به صورت خودکار ارسال نمائید و کارهای اضافی را کاهش دهید.

پرداخت ها

این سیستم از پرداخت های آنلاین مختلفی پشتیبانی می کند. شما می توانید گزینه های مختلف پرداخت را فعال یا غیرفعال نمائید. همچنین اعلان های تاییدیه پرداخت را تولید و فاکتور های پرداخت شده را به صورت خودکار علامتگذاری میکند. 

پروپوزال ها

پروپوزال های با ظاهری زیبا برای مشتریان و نماینده های خود ارسال نمائید و پروژه های بیشتری دریافت کنید.

مشتریان

مشتریان و مخاطبین مشتریان خود را مدیریت نمائید. شما می توانید به مشتریان خود اجازه ثبت نام دهید یا خود، آنها را به صورت دستی ایجاد کنید. همچنین می توانید جزئیات مخاطبین، پروژه ها، فاکتورها، پرداخت ها، برآوردها، برآورد درخواست ها، تیکت های پشتیبانی، فایل های ضروری، رویداد ها و یادداشت ها را برای هر مشتری دریافت کنید. به مشتریان خود اجازه دهید تا به پرتال خود دسترسی داشته باشند و فرایند پروژه ها را دنبال کرده و فیدبک های آنی دریافت کنند. میتوانید برای مشتریان سطح دسترسی تعریف کنید تا دسترسی آنها را محدود کنید.

گفتگوی آنلاین با مشتریان

شما می توانید با مشتریان خود به وسیله پیام و گفتگوی آنلاین، ارتباط داشته باشید. همچنین می توانید برای اعضای تیم سطح دسترسی ایجاد کنید تا مشخص نمائید چه کسی می تواند با مشتریان ارتباط داشته باشند.

گفتگوی آنلاین با اعضای تیم

به اعضای تیم خود پیام مستقیم ارسال کنید. گفتگو های چندگانه بر اساس موضوعات مختلف ایجاد کنید. زمان انتظار برای فیدبک را کاهش دهید و مدیریت پروژه را سریعتر انجام دهید.

تیکت های پشتیبانی

به مشتریان خود اجازه ایجاد تیکت های پشتیبانی دهید و اعلان های آنها را از طریق وب و ایمیل دریافت کنید. از ایمیل مشتریان، به طور خودکار تیکت ایجاد نمائید. تیکت ها را به اعضای تیم اختصاص دهید، به نظرات به همراه اتصالات آن واکنش نشان دهید. پشتیبانی از مشتریان را در یکجا مدیریت نمائید.

هزینه ها

همه هزینه خود را ردیابی نمائید و هزینه های پروژه و اعضای تیم را بررسی کنید. هزینه های دسته بندی های مختلف را چک کنید و درآمد و هزینه ها را با هم مقایسه نمائید. همچنین می توانید چارت درآمد ها و هزینه ها را در بازه های زمانی مختلف مشاهده کنید.

پایگاه دانش

برای مشتریان خود مقالات پایگاه دانش ایجاد کنید و با پشتیبانی سفارشی، روند کار خود را بهبود ببخشید. ایجاد دسته بندی های مختلف برای پایگاه دانش و اجازه دادن به مشتریان برای حل مشکل خود بدون نیاز به استفاده از پشتیبانی.

مقالات کمکی

برای اعضای تیم خود پایگاه دانش داخلی ایجاد کنید. مقالات مختلف را بر اساس نوع قوانین مختلف و اطلاعات اضافه کنید. فقط اعضای تیم می توانند به مقالات کمکی دسترسی داشته باشند.

مدیریت تیم

اعضای تیم خود را اضافه کنید و برای هر عضو نقشی را تعیین کنید. حساب کاربری آنها را مدیریت کنید و اطلاعات کلی آنها را در یکجا دریافت نمائید. همه اعضای تیم بر اساس نوع دسترسی که دارند می توانند به پیشخوان خود دسترسی داشته باشند.

تقویم رویداد

لیست رویداد های شخصی خود را ایجاد کنید و این رویداد ها را با اعضای تیم و مشتریان خود به اشتراک بگذارید. تقویم گوگل را ادغام نمائید و بروز باشید. همچنین رویداد های آینده را در پیشخوان خود مشاهده کنید.

یادداشت ها

یادداشت های شخصی خود را ذخیره نمائید و فایل ها را به آن متصل کنید. برچسب های مفید را با یادداشت ها اضافه کنید. یادداشت های عمومی برای پروژه ها اضافه کنید و به اعضای پروژه اجازه دسترسی دهید.

اطلاعیه ها

برای اعضای تیم خود و مشتریان اطلاعیه ایجاد کنید و در پیشخوان آنها بارگذاری نمائید. این کار کمک می کند تا از همه اطلاعیه ها به آسانی آگاه شوید.

خط زمانی

ایده ها و مستندات خود را با اعضای تیم خود به اشتراک بگذارید. اخبار و پیوند های ضروری را ایجاد کنید تا به رشد تیم خود کمک نمائید.

کارت های زمانی

حضور و غیاب اعضای تیم خود را با استفاده از کارت های زمانی مدیریت کنید. شما می توانید دسترسی به این کارت های زمانی را بر اساس IP محدود کنید تا دیگران بیرون از شرکت نتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.

مرخصی ها

برنامه مرخصی تیم خود را مدیریت کنید. تعداد کل مرخصی های اعضای تیم را بررسی نمائید. مرخصی بر اساس دسته بندی های مختلف ایجاد کنید. با برنامه های مرخصی موافقت یا مخالفت کنید. برای تیم ها و اعضای مختلف، سرپرست تعیین کنید.

لیست Todo شخصی

لیست Todo شخصی خود را ایجاد کنید و کار خود را به طور موثر مدیریت نمائید. با این کار، انجام کار های  ضروری خود را فراموش نمی کنید و روی کارهای روزانه خود تمرکز می کنید. 

اعلان ها

دریافت اعلان ها از اقدامات ضروری شامل ایجاد تسک، دیدگاه، تیکت، گفتگو و … . ۲ نوع اعلان وجود دارد. شما می توانید این اعلان ها را هم در برنامه و هم در ایمیل دریافت کنید. همچنین می توانید تمام اعلان ها را فعال یا غیر فعال کنید و تنظیم نمائید چه کسی چه اعلانی دریافت کند.

ادغام با گوگل درایو

شما می توانید به عنوان فضای ذخیره سازی جایگزین، از گوگل درایو استفاده نمائید. همه فایل هایی که در برنامه بارگذاری میکنید، در گوگل درایو ذخیره می شوند.

پیشخوان های چندگانه

پیشخوان های چندگانه با استفاده از ویجت های آماده ایجاد نمائید. چند نوع ویجت مختلف برای استفاده در پیشخوان های مختلف وجود دارد. پیشخوان خود را به صورت سفارشی و فقط با کشیدن و رها کردن ویجت ها بسازید. ویجت های سفارشی خود را اضافه کنید. همچنین این سیستم قابلیت پشتیبانی از ویجت های خارجی مانند آب و هوا را نیز دارد.

اتوماسیون اداری​
اتوماسیون اداری

سفارشی سازی ویژگی ها

ماژول ها را بر اساس نیاز های خود فعال یا غیر فعال نمائید. ویژگی های بسیار زیادی وجود دارد که شما لازم نیست و علاقه ندارید تا از همه آنها استفاده کنید بنابراین می توانید به آسانی ویژگی های غیر ضروری را غیر فعال نمائید.

لاگ های فعالیت

جزئیات فعالیت های اعضای تیم را در پروژه های مختلف دریافت نمائید. تمام کارهایی که اعضای تیم انجام می دهند را رصد نمائید تا بروز بمانید.

قالب های سفارشی ایمیل

قالب تمام ایمیل های خود را بروز نمائید و طرح و محتوای سفارشی خود را اضافه کنید. به آسانی متن را از ویرایشگر و یا سورس کد به صورت مستقیم تغییر دهید.

زمینه های سفارشی

زمینه های سفارشی را در قسمت مشتریان، مخاطبین، پروژه ها، تسک ها، اعضای تیم، تیکت ها، فاکتورها، رویداد ها، هزینه ها و برآوردها اضافه نمائید و اطلاعات بیشتری را بر اساس نیاز های خود ذخیره کنید.

و بسیاری ویژگی های دیگر …

با تهیه اتوماسیون اداری از شرکت Hello Busines هوشمندانه قدم بردارید.